Renske naar Sri Lanka!

Stress? Nee joh!

Het komt nu toch allemaal wel dichtbij. Ik kan al bijna aftellen en dat maakt het super spannend! De afgelopen weken ben ik eigenlijk vrij weinig bezig geweest met de reis die eraan zit te komen, is dat handig? Nou nee. Maar ik heb nog twintig dagen om de laatste dingen te regelen, me goed in te lezen en te verheugen op mijn zes weken in Sri Lanka! Maar eerst ga ik volgende week nog zes dagen naar Malta met mijn broertje, van vakantie krijg je immers nooit genoeg :').


In mijn vorige blog vertelde ik de vele dingen die ik nog moet regelen, dat zijn er niet veel minder geworden, oeps. Ik heb ondertussen mijn vaccinaties gehaald, bij een lief en oud vrouwtje. Een vriendin ging mee, voor de mentale steun. Nee, grapje, dat kwam toevallig even zo uit. Ik kreeg een heeele lange speech over dieren die ik wel of niet aan mocht raken, reizigersdiarree, "heel vervelend, maar gaat wel over", kwam het op neer, en nog meer. Gelukkig kreeg ik daarna de spuiten in mn arm, waar ik voor kwam. Die vielen enorm mee, de spierpijn daarna helaas niet, maar daar kon ik ook wel om lachen. Heb ik tenminste nog iets 'tastbaars' voor die vele euro's, namelijk een zere arm.

Ik ben eindelijk ook maar eens achter mijn visum aangegaan, dat mocht ook wel even gebeuren. Gelukkig kan dat allemaal nog, ik was al bang dat ik Sri Lanka uberhaubt niet meer in zou kunnen. Volgende week dus maar even langs de ambassade in Den Haag! Nu is het echt tijd om de rest te regelen, in plaats van bloggen, wat ik veel leuker vind! Ik heb ondertussen ontzettend veel papieren, informatie en andere dingen, dus daar ga ik me eens goed in verdiepen :).

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active